Madizzel

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Shopping!!

Av Madeleine - 14 april 2011 14:14

Som ni säkert märkt har jag unnat mig lite kläder de senaste... Och idag fick jag hem ett paket från hm. Blev lycklig som få, och sprang till Järnvägen och hämtade de.. Haha njaa nu överdrev jag,, mamma körde dit mig när hon skulle till banken.. Ni skall dock veta att jag är arbetslös och har shoppat för pengar som jag oväntat fick in.. Dock är jag en spar männsika så en fjärdedel av pengarna gick raka vägen in på sparkontot. Sen la jag undan pengar till sånt där trista måsten, och även roliga måsten.. Shandy fick ju sin p-sprtua igår, den gick på 500:-, sen hundkurserna gick på 800:-.. Sen var de lite annat med, dock glömde jag av Ricohs kastrering på 2000:- så ja nu får jag spara ihop till den :)


Men men nu över till dagens fynd:)

 

Byxor 120:- Och linne 62:-


 

Samma linne som bilden ovan, Shorts 120:-



 

Shorts 75:-



   Bikini överdel, 116:- Trodde den skulle passa till mina bruna bikini byxor men icke så får även införskaffa ett par sådana sen.. 


Men nu är de alltså slut shoppat,, nu skall man spara pengar fram tills sommaren. Och till kastreringen då :P


Snart ut till stallet och rida Sandor och sen fixa lite för ikväll blir de som sagt träningstävling i Alingsås!!!


Puss och Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 25 januari 2012 12:53

Nu ville jag bara meddela att jag börjat blogga på ett nytt ställe.    Hoppas ni alla vill följa med mig dit!! Det kommer bli fler inlägg och mycket mer bilder. Detta för att jag kan blogga från mobilen väldigt smidigt!! http://madeleinespang...

Av Madeleine - 24 januari 2012 10:53

Hahah vet inte hur många gånger jag skrivit om detta inlägget. Vill mest bara skrika åt denna helvetes bloggplats. Jag har liksom varit medlem här i snart två år men jag fattar inte varför jag inte bara byter. Stör mig något så enormt på att dem säge...

Av Madeleine - 24 januari 2012 01:18

Ibland hamnar jag i sådana där stunder då jag sitter och tänker, planerar och helt plötsligt så sprang klockan all världens väg:O, helt stört.. Avslutade iaf kvällen med en promenad med Moa och sen tog vi oss lite tee och satt och myste. Över till mi...

Av Madeleine - 23 januari 2012 10:53

Det är alltid så kul att betala fakturor, hahah nu är det gjort iaf. Passade på medans Johanna ligger och kollar på våra bästa år;P, Yippiiieee va kul de är, NOT... När de slutat skall vi äta frukost och sen ta oss en proemnix till kaninerna, där ska...

Av Madeleine - 22 januari 2012 23:38


Klockan är snart 00, jag och Johanna har precis startat en film, mean girls 2, dock saknar den undertext, men det är fixat nu, så bra..  Har alltså min bästis här, hon skall nana här inatt och det gör också Cordy, så har två natt gäster:) Skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards