Madizzel

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

22 Januari!

Av Madeleine - 22 januari 2012 23:38

Klockan är snart 00, jag och Johanna har precis startat en film, mean girls 2, dock saknar den undertext, men det är fixat nu, så bra.. 

Har alltså min bästis här, hon skall nana här inatt och det gör också Cordy, så har två natt gäster:)

Skulle jobbat idag men mår inte bra i magen, den snurrar runt som bara fan. Så legat i soffan med min älskling hela dagen :) Sen åt vi taccos till middag, mumsmums. 


Vid 19 kom Johanna och även mamma och lillebror, vi drack tee och myste framför en film. Helgen i övrigt har la varit helt okej. Tur att man hade älsklingen här, han gör allt så mkt bättre, för han är bäst. Imorgon är det tillbaka till verkligheten, räkna mina kalorier och hålla mig långt under starndad!! Kanske en sväng till Lidköping och köpa yankee candle ljus :), vill ha ett small och ett large, har nämligen en ny plan med min lilla lägenhet=)


Nee nu skall jag gloo vidare på filmen!!

See yaa!!

 


Puss och Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 25 januari 2012 12:53

Nu ville jag bara meddela att jag börjat blogga på ett nytt ställe.    Hoppas ni alla vill följa med mig dit!! Det kommer bli fler inlägg och mycket mer bilder. Detta för att jag kan blogga från mobilen väldigt smidigt!! http://madeleinespang...

Av Madeleine - 24 januari 2012 10:53

Hahah vet inte hur många gånger jag skrivit om detta inlägget. Vill mest bara skrika åt denna helvetes bloggplats. Jag har liksom varit medlem här i snart två år men jag fattar inte varför jag inte bara byter. Stör mig något så enormt på att dem säge...

Av Madeleine - 24 januari 2012 01:18

Ibland hamnar jag i sådana där stunder då jag sitter och tänker, planerar och helt plötsligt så sprang klockan all världens väg:O, helt stört.. Avslutade iaf kvällen med en promenad med Moa och sen tog vi oss lite tee och satt och myste. Över till mi...

Av Madeleine - 23 januari 2012 10:53

Det är alltid så kul att betala fakturor, hahah nu är det gjort iaf. Passade på medans Johanna ligger och kollar på våra bästa år;P, Yippiiieee va kul de är, NOT... När de slutat skall vi äta frukost och sen ta oss en proemnix till kaninerna, där ska...

Av Madeleine - 20 januari 2012 09:53

Älskar när man får en effektiv morgon.  Mitt alarm ringde 7.30, ner och slängde in en maskin, gick upp och la mig sen igen och somnade gott i min säng intill mina underbaringar<3. Efter 40 min ringde klockan igen, ner och ta upp tvätten och slän...

Ovido - Quiz & Flashcards