Madizzel

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Madeleine - 7 januari 2012 13:10

Riktigt nice att få sova 10timmar inatt, dock känns de som hela dagen redan försvunnit, tur att jag inte börjar jobba förren 20:) Idag skall jag slappa till tusen, börjar med att gå ut med vovvarna så dem får gjort sitt, sen skall jag äta en stor frukost med massa gottit, och efter de skall jag bara sitta nermyst i min soffa och njuta av livet!! 


Idag är de lördag så vad skall ni göra idag??


Jag tror även jag skall beställa lite saker som kökshanddukar, gardiner och sånt som är behövligt nu när julen snart skall städas ut, även om jag älskar julen hur mkt som helst så måste även denna städas bort nu.. Är ju bara 11 månader tills den skall fram igen :D


Ha en bra lördag så hörs vi senare:)


Puss och Kram

Av Madeleine - 7 januari 2012 00:21

Godnatt alla kära läsare för nu skall jag snart sova!

Tänkte bara berätta lite smått om torsdagen, varken jag eller Johanna kände för kärven, dock är det då man verkligen skall pressa sig själv. Vilket vi gjorde och fy fan vilken kväll, helt jävla bäst. Lyckades även tjata med mig Linn och vi tre var verkligen gjorda för varran för vi hade verkligen super kul :D Efter kärven gick vi några st hem till mig och satte och oss hade "efterfest" eller snarare eftertjat/efterdäck;). Var även det super trevligt:) Dock somnade vi ju allt för sent 04.30 var klockan sista gången jag tittade på den och sen skulle man upp 09.00 på fredagen för att dra till Ikea. Trött som ett odjur drar jag mig upp ur sängen och lyckas fan ta mig upp och fixa en hel dag på ikea, innan det var dags att dra mot jobbet i Alingsås. Puhhhhh va seegt. Kvällen gick svin fort och jag är mycket nöjd med mig själv:), jag som är så beroende av sömn har väl samanlagt sovit 5 timmar sen vi gick och la oss. Så nu skall jag snart sova, och imorgon skall jag verkligen ta tillbaka lite sömn som jag missat. 


Idag skall jag beställa lite saker från Jotex och Hm, allt till mitt vakcra hem :D


Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards