Madizzel

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Madeleine - 10 januari 2012 21:24

Är väldigt trött idag och håller på att somna så får väl snart göra det. 


Kom hem för en timma sen, har duschat ätit och lagt mig i sängen. Till mat blev det macka med falukorv och varm choklad :D, mumms såå gott. 


Imorgon jobbar jag 8-16, funderar på om jag skall till gymmet imorgon eller om jag skall skippa det. Och detta får väl bli en fråga imorgon, beroende på hur trött jag är.. 


På fredag åker jag till mölndal=jag är lycklig!!


Nee nu kan jag inte skriva längre ögonlocken slocknar snart, stavar mest bara fel just  nu;)

 
Av Madeleine - 10 januari 2012 08:03

Underbar morgon eller nått=P

Svin kallt när jag vaknade eftersom jag ännu en gång envisats med att öppa fönstret igår kväll:P


Frukosten är snart nere och jag har redan fått tag på både hm och jotex. UNDERBART nu var allt löst och jag får mina saker i tid och jag får rabatt påt NICE:D


Idag blir det jobb mellan 11-19, hela dagen med min underbara Jelena<3 Sååå fantastiskt att äntligen få jobba ihop med min älskling:D


Ha en fin dag!!



Av Madeleine - 10 januari 2012 00:24

Denna dagen har varit mycket kort. Vaknade halv ett och sen satte jag mig och myste framför tven, åt lite god frukost innan klockan slog att det var dags att dra till hundklubben. Nu har jag legat och sett på dh och även gladiatorerna, och skall snart somna, är ju inte så jävla trött men det spelar ingen roll för jag skall upp halv åtta imorgon och behöver sova.. 


Ikväll har jag beställt massa nya saker från olika ställen, detta innebär gardiner, kökshanddukar, osv. Tror allt kommer bli super bra och är grymt nyfiken på att sätta upp allt i min lägenhet:) Dock så skall väl alltid något krångla. Från hm glömde jag beställa två saker, från ringa dem imorgon och se till att det kommer med. Och från jotex blev inte erbjudande aktiverat som det skulle så får ringa dem imorgon med, dessutom får dem dela upp paketet i två då jag inte vill vänta tills den 25 januari innan jag får mina köksgardiner.. Varför skall allt bara flyta på liksom ;)


Imorgon blir det jobb 11-19, rätt go tid så är nöjd med att få jobba dag igen, haha nätterna tar lite lätt kol på mig ibland.. 


Sov sött alla rara!!

<script type="text/javascript" src="http://graphics.adrecord.com/?p=95&c=6717&g=2112"></script>

http://click.adrecord.com/?p=95&c=6717&url=http%3A//www.frankdandy.com

Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards