Madizzel

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Madeleine - 19 januari 2012 21:17

Nu har mamma slutat jobbet, på vägen hit plockar hon upp lillebror hemma hos dem så kommer dem hit ihop äter kvällsmat dricker tee,, (inte lillebror då, han dricker nått annat), och bara myser en stund. Lillebror har även varit över och köpte baguetter som vi skall ha till kvällsmat. Älskar min familj<3


Nu har jag planerat mitt liv de kommande två veckorna. Väldigt mycket Mölndal, men jag vill vara med min älskling MASSOR<3, du kommer gilla min almanacka Billy;)


Imorgon gav Johanna mig sovmorgon ändå tills 12, sweeet tänkte jag nu skall jag gå upp i tid och tvätta kläder innan jobbet. Måste sluta sova bort mitt liv :D


Puss och Kram

Av Madeleine - 19 januari 2012 19:27

Jag missade den där utbildningen, mår inte bra alls. 


Fick ett anfall på tåget, svimmfärdig, illamånende och värsta yrseln, blodsockerfall? (NEJ JAG ÄR INTE GRAVID) Min chef sa iaf att jag skulle ta en sovmorgon imorgon och känna efter hur jag mådde. Så tänkte jag går upp vid halv sex som vanligt och får helt enkelt känna hur min kropp må. Min chef är bara bäst:)


Har iaf mått från och till sen jag kom hem, fått i mig käk och massa dricka så jag hoppas det kanske är på bättringsvägen.. Efter ett långt samtal med Bettan, därifrån rubiken så kan man iaf säga att själen mådde bra igen. Guud va jag älskar den tösen. Vi har så jävla roligt ihop:) så lite över en timma i telefonen var nice som bara den!! Nu glor jag på film igen och funderar på vad man skall äta till kvällsmat. Sugen på något riktigt gott.. Funderar på om jag skall steka köttfärs och äta lite taccos, har ju allt annat som behövs saknas bara köttfärs. Ja det tål att funderas på. 


Om 14 minuter går en auktion ut, på min klänning som jag velat ha så länge så jag sitter som en igel framför datorn för att vinna den :)


Pussss

Av Madeleine - 19 januari 2012 11:03

Tjenixen!!

Hur är läget? Igår hade jag en sjukt dåligt dag, inget ville liksom gå min väg. Avslutades iaf bra med att jag åkte till älsklignen och sov där. Nu sitter jag på tåget hem. Idag har jag det lite lugnare än gårdagen, jag skall ta en promenad innan jag drar iväg på utblidning ikväll med jobbet. Är en säljutblidning så den kan vara nödvändig att ha i alla lägen i framtiden också=) Åker till Alingsås vid 16, så jag har en stund kvar tills dess då jag är hemma vid 12. I helgen blir det jobb hela helgen,fre 8-17, lör 8-17 och sön 11-20.. Men älsklingen kommer hem till mig så han får jag iaf träffa :D


Vad händer annars i mitt liv? Jo jag sitter för fullt och planerar hur mitt liv skall se ut, när jag skall åka till Billy på veckorna osv. Skall fortsätta med detta när jag kommer hem och har min kalender i närheten. Vill verkligen att allt skall passa super duper, saknar han så fort vi inte är tillsammans,, jobbigt värre:( Hoppas vi kan flytta ihop i framtiden så jag slipper sakna han jämt och ständigt!!


Kollade schemat nu och den 4:e och 5:e feb jobbar jag stäning, brukar i vanliga fall stänga med Cissi, vi funkar grymt bra ihop och jag trivs super duper med Cissi. Men dessa två dagar stänger jag med Bettan, mitt lilla hjärta.. Guuud vilka grymma stängingar vi skall göra<3 Åååå nu blev jag glad, jag och Bettan går intill varsin assistent så vi jobbar inte mycket ihop men nu skall vi få två stängningar ihop :D


Vi hörs senare!

Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards