Madizzel

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Madeleine - 15 januari 2012 22:42

Godkväll alla söta!!


Nu skall jag snart sova. Haft en toppen dag med massa gott ätande och massa roligt prat. Var kul att träffa endel av släkten igen, man ses på tok för sällan helt enkelt :/ när alla hade åkt bestämde jag mig för att ut och röra lite på mig. Känndes skönt att gå av med lite tankar :), det behövs ibland och framför allt idag... 


Imorgon jobbar jag öppning så om några timmar skall jag upp igen. Har lite svårt att slappna av men skall nog snart ordna till sig, hoppas jag. Efter jobbet skall jag gymma, och ut och ta mig en promenad, hoppas värdet inte blir skit bara. Hatar att gå i regn, man blir så jävla blöt, och det är fan inte ens lite kul då. 


Idag fick jag lite presenter, jätte nöjd med allt, fick en ljusstake jätte fin och så behövligt nu när jag plockat bort alla jul saker. Fick ett presentkort på gina på 200, och så fick jag ett strykjärn, mycket behövligt :D, sen fick jag två blommor skall se hur bra jag lyckas hålla dem vid liv, men skall självklart göra mitt bästa =)


Sov gott alla=)

Puss och Kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards