Madizzel

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Madeleine - 3 januari 2012 19:51

Gokväll i stugan alla glada!


Hur mår ni i regnrusket?

Vad är detta för väder, måste de alltid regna? jag blir på så dåligt humör när det regnar, blir riktigt sur och vill mest bara ligga inne i min soffa och sova, drar till och med ner persiennerna för att slippa se skiten utanför fönstret! Nu sitter jag hos min älskling och myser med hundarna i soffan, när jag åkte hit blev jag riktigt sur. Kommer in i hundcupen vilkt består av 4*2 +1stolar, alla var fulla med folk och packning, tänkte jag iaf kunde få plats på +1 platsen, där finns de även bra plats för hundarna att ligga ner. Vilket de inte gör i gången. Men på +1 stolen hade nån jävel ställt en stor j*vla väska och två hockey klubber. Jaha tänkte jag och frågade snällt vem det tillhörde och alla kollade på mig som om jag vore en kändis, nötter, ingen svarade alls, men kan väl iaf säga att dem inte vets vem det är. Blev sur och gick ut ur vagen och satte mig vid dörren istället. Sen kommer konduktör jävel och säger att jag sitter på fel plats och att hundcupen var i andra vagnen, blev sur på han med och sa till han nej det är skyltat att hundcupen är här men det verkar anvädas som något j*vla bagage utrymme. Hans svar jaha kan jag få se på biljetten. ÄNNU MERA NÖT??. Slutade med att jag gick av i Alingsås för att gå till hundcupe nr2, då säger en annan konduktör till mig att där inne sitter de redan två stora bjässar, mitt svar blev tyket, hellre två bjässar än massa nötter och väskor. Han kollade lite konstigt på mig och skaka på huvudet. I den cupen var det iaf tomt förutom dessa två hundar, inte alls stor och dessutom två vinthundar så deras största intresse var att ligga och glo.. Mycket bättre än massa idioter!!


Hur gick stäningning igår då? Jodå den gick bra, vi hade stora rengöringen av diskmaskinen så det var det som drog ut på tiden. Men vi stämplade ut vid 02.10 Så var nöjd, vid 02.30 begav jag mig hemåt. Mellan svearondellen och den stora korsningen i Alingsås står en hel jävla hög med poliser. Så där blev man stannad, blåsa och kolla körkortet. 


Imorgon blir man ännu äldre, uch nu får det snart räcka. Imorgon blir jag alltså 22år, vet inte vad jag känner inför detta. Gammal börjar man bli iaf!! Blir först en fika med mor,far,lillebror och bästis. Sen blir det hem till lägenheten, diska, städa och tvätta massa kläder:) 


Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards