Madizzel

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Madeleine - 1 januari 2012 23:01

Idag har jag varit en duktig flicka, tvättat fyra maskiner, dock har jag fem kvar så är fortfarande jävligt missnöjd:(. Dessa får tvättas i veckan, har tid både imorgon och på onsdag. På Onsdag fyller jag år med :), vad de nu är för kul med det, minns fan knapt hur gammal jag blir!! Men det är mys iaf vi skall fika som vanligt vid 10.56 :)


Har ni lovat något inför det nya året??

Jag har en lista med löften som jag skall försöka genomföra!


*Jag skall till gymmet 2-3 gånger per vecka

*Jag skall bara äta godis och annat onyttigt, fredag kväll-söndag kväll

*Jag skall försöka träffa min pojkvän så ofta som det går

*Jag skall börja ta hand om min hud/hår, smörja in ansikte och kropp mycket oftare, en inpackning per vecka

*Umgås mer med mina vänner

*Utvecklas mer inom max restauranger


Jag tror 2012 kommer bli ett bra år:)


Vi börjar med mys med min pojkvän och snart skall vi vandra i säng i nya sängkläder:)


Puss och Kram

Av Madeleine - 1 januari 2012 14:16

Godmorgon alla glada!

Hade ni kul igår?


Jag började dagen med att tvätta kläder, första maskinen är snart klar. Sen har jag damsugat och diskat. Så nu tänkte jag bara sitta och slappa en stund. Tycker jag förtjänar det. Eller jag slappar väl i 10 min och sen måste jag gå ner till tvätten;P Men efter det skall jag slappa ännu mera:D


Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards