Madizzel

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Madeleine - 5 januari 2012 11:38

Idag är jag jätte trött, skall gå upp snart och dricka en smotiee och sen skall jag till gymmet:) Vet inte varför jag är så trött idag, har sovit nio timmar men är ändå inte 100utvilad:( Vet inte när jag skall kunna bli utvilad ordentligt:(, längtar tills dess ivf! 


Ikväll blir det nog kärven, känner verkigen inte för det just nu, men det kommer väl. Känner inte för my dog imorgon heller. Måste åka vid halv sex eftersom någon idiot bestämt att de inte skall gå något tåg till göteborg förren vid 9 och då måste jag vara framme. Vill vara på mässan när det öppnar för att sedan ta 16 tåget hemåt. 


Nej nu skall jag vakna till liv! Ha en bra dag och förlåt om jag varit lite negativ i detta inlägget:P


Av Madeleine - 5 januari 2012 01:48

Haft en helt underbar dag!

Den har verkligen vairt toppen på alla sätt och vis! Vill tacka alla som gjort den så perfekt!


Började med fika som vanligt, fick ett paket av min lillebror<3, han gav mig pengar. Blev så lycklig, inte för att jag fick pengar utan för att han bara är världens underbaraste som vet vad sin syster behöver när man inte bor hemma längre. Nu skall jag köpa mig några riktigt fina lampor till min lägenhet. Några snygga gardiner och lite annat kul. Du är min idol lilleman<3


Efter fikat blev det handla mat och mer fika till det lilla kakkalaset på kvällen. Jag och Johanna valde skinksnitsel och pommes med beasås till middag,, MUMMS:D Samuel följde också med hem till mig coh gjorde dagen till perfekt!


Vid halv sex kom det lite folk hit, vi fikade och hade de super trevligt, jag fick fin fina presenter och är hur nöjd som helst med dagen. Nu skall jag försöka sova och hade egentligen tänkt berätta mer om dagen men det får räcka tills vidare med att den var perfekt!!


Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards