Madizzel

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Madeleine - 4 januari 2012 07:57

Det är alltid lika kul att komma in till göteborg på morgonen, alla springer runt som yra hönor. Riktigt kul att stanna upp och bara glo en stund. Idag tog jag en tidigare buss så åkte redan vid 07.05 eller nått, tog även en tidigare pendel. Allt för att komma in till centralen i tid så jag har gott om tid att fixa annan skjuss om nu tåget skulle vara inställt pga blåsten. Åker ju redan tidigare en timma, bara för att ha utrymme för förseningar. Får ju inte missa mitt elva fika. Tillbaka till alla yra hönor. Jag och vovvarna lyckades komma precis när ett tåg kommit in på centralen, vilket innebär massa männsikor som bara slänger sig ut genom dörrarna och sedan sätter full fart frammåt. Dem kollar inte ens vart dem springer utan endel kollar till och med bakåt när dem springer. När jag och vovvarna gick förbi en bänk kommer en kvinna och rusar rakt in i Shandy, hon blir svin chockad och bara glor på henne, efter det hoppade Shandy upp på en bänk. Fan va smart hon är, där blir hon ju iaf inte nersprungen. Så där fick hon sitta och jag lyfte även upp lilleman så kunde dem sitta där och skåda alla hönorna:D


Nu lämnar vi snart centralen och båda hundarna ligger redan och sover så gott. Ricoh har lagt sig inlindad i en filt på Shandy, haha det är bra att vara liten, då blir även Shandy glad för då får hon gott om plats med sitt huvud i mitt knä.. 


Ha en fortsatt trevlig dag:)


Puss och Kram

Av Madeleine - 4 januari 2012 06:26

Nu skall jag snart gå upp ur sängen och börja åka mot Herrljunga. Har sovit kasst inatt, vaknat flera gången av detta jvävla blåsande:(, känns fan som djurmisshandel att ta ut Ricoh och Shandy idag men jag har inget val. Dem måste ju ändå ut och göra sina behov.


Än så länge verkar iaf tågen gå som dem skall, tur att jag förberätt mig och åker en timma innan jag behöver så att jag med säkerhet hinner hem till fikat 10.56:D


Nee nu ringer klockan, dags att gå upp!


Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards