Madizzel

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Madeleine - 14 januari 2012 17:03

Det är lördag! Klockan är lite efter fem, jag skall snart mysa ner mig i soffan framför en film. Först tänkte jag bara lägga en inpackning på håret som blivit lite slitet. Sen skall jag allt se en maria vern film. Älsklingen drog till gymmet, lika bra det ;), hahah nej då!! Idag har jag fått köpt en dörrmatta och lite annat som behövdes bytas ut. Skall snart sätta mig och planera hur min kommande vecka kommer se ut. Blir endel jobb, men jag måste ändå försöka få ordning på min träning som jag så mycket lovat mig själv. Sluta tönta och bara göra något åt saken.. NU SKALL DE SKE!


Imorgon blir det lite kalas, inte så många som kommer så vi sitter i min lilla lägenhet istället för att vara hos mamma. Det skall ätas taccos och fika :), trevligt!!


Åååå jag vet inte om jag berättat om en klänning som jag förbrillt har letat efter. Såhär ser den ut. Testat den en gång men tänkte som vanligt, jag köper den senare. Det där senare blev aldrig av och nu är den slut i alla gina butiker. Jag hade istället för svart och vitt velat ha den i helt svart. Så otorligt söt.

 

Men skam den som ger sig nu har det kommit upp en 36:a på TRADERA <3


Likså även med usa tröjan från gina som typ allti där slut i stl 36. Den har också kommit upp på tradera. Jag följer självklart båda auktionerna och tänker vinna dem.. 

Tradera är fan bra skit!!!  



Hoppas ni får en fin lördagskväll!!


Puss och Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards