Madizzel

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Madeleine - 16 januari 2012 22:37

Vaknade vid 5.30, eller vaknade var la att ta i, klockan ringde då och jag gick motsträvigt upp.. Hatar morgonen. Jag fryser jag har ont i mina knän och mina fötter, bara bajs rent ut sagt. Men men åkte till jobbet jobbade 8-16 med en fantasiskt öppning ihop med Johanna, det var verkligen skit kul och det var as nice och öppna med Johanna :)


Jag var väl hemma vid fem och vid kvart över fem var jag på gymmet, körde skiten ur mig själv. Började med 20min fettförbränning på bandet. Då kör jag varierande, gång rakt fram, gång upp för backe och joggning. Toppen träning och tiden går fort med. Sen körde jag 5min klättra, har inte klättrat på några veckor så får starta lugnt om jag skall kunna gå imorgon. Efter det blev det magövningar, axlar och lite utfall. Sen blev de 5min hög level cross. Uaaa va trött jag blev. Sen blev de hem och käka mat, och vidare till soffan och ligga där tills jag förflyttade mig från att ligga i soffan till att ligga i sängen där jag ligger nu.. Ser på film och är nermyst i sängen.. Mår inte alls bra, känner mig febrig och väldigt hängig får hoppas jag mår bättre imorgon!!


Nu skall jag vila mig!!


Puss och Kram!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards