Madizzel

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Nattii alla sötnosar!!

Av Madeleine - 13 januari 2012 01:19

Nu skall jag snart somna, idag har jag städat bort julen, eller iaf större delen av den. Har gardiner, handdukar och dukar kvar, men de skall bort inom en snar framtid det med :) 


Hur gick det på jobbet idag då?

Jo det gick mycket bra, tiden gick fort för vi hade mycket och göra, mot kvällen så blev lilla jagis väldigt väldigt trött så jag trodde fan jag skulle somna stående. Var riktigt skönt när jag såg pappa gå in genom dörrarna och fattade att jag skulle få åka bil hem. Vi åkte även till Maxi där vi handlade mat till kalaset på söndag. Inte så många som kommer ändå, trodde vi skulle bli fler men icke picke päron pöö.. Vi får la se men jag tror vi kommer vara i min lägenhet. Skall se om jag kan hitta ett litet runt campingbord, så alla kan få sitta och äta iaf. 


När jag kom hem åkte jag genast hemåt, tog med mig en övernattnings kompis som så gott sover intill mig i sängen.. Första natten som lilla Cordy spenderar hos mig. Hoppas hon kommer sova gottit :)

Efter jag vart hemma i ca en timma, hann diska, packa upp maten och börja ta ner julen. Så kom Moa och Olof på tee, vi satt och tjötade och hade almänt trevligt som vanligt :D

När dem gick hem gjorde jag klart det sista med stökandet här hemma och imorgon, eller senare idag som man säger så skall jag damsuga lite sen är jag nog nöjd för stunden :) Olof var gullig och satte ihop alla mina lampor, hahah lite tur, annars tror jag inte det blivit gjort, eftersom jag är så enormt seg och lat :P


Imorgon tänkte jag ta en promenad med hundarna, sen får jag se om jag hinner med gymmet, det var iaf tanken. 

Vid middag typ hade jag tänkt rulla till Mölndal, och spendera helgen ihop med min älskling:)


Men nu vill ögonen sova!! Nattiss alla sötnosar!!


Puss och Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 25 januari 2012 12:53

Nu ville jag bara meddela att jag börjat blogga på ett nytt ställe.    Hoppas ni alla vill följa med mig dit!! Det kommer bli fler inlägg och mycket mer bilder. Detta för att jag kan blogga från mobilen väldigt smidigt!! http://madeleinespang...

Av Madeleine - 24 januari 2012 10:53

Hahah vet inte hur många gånger jag skrivit om detta inlägget. Vill mest bara skrika åt denna helvetes bloggplats. Jag har liksom varit medlem här i snart två år men jag fattar inte varför jag inte bara byter. Stör mig något så enormt på att dem säge...

Av Madeleine - 24 januari 2012 01:18

Ibland hamnar jag i sådana där stunder då jag sitter och tänker, planerar och helt plötsligt så sprang klockan all världens väg:O, helt stört.. Avslutade iaf kvällen med en promenad med Moa och sen tog vi oss lite tee och satt och myste. Över till mi...

Av Madeleine - 23 januari 2012 10:53

Det är alltid så kul att betala fakturor, hahah nu är det gjort iaf. Passade på medans Johanna ligger och kollar på våra bästa år;P, Yippiiieee va kul de är, NOT... När de slutat skall vi äta frukost och sen ta oss en proemnix till kaninerna, där ska...

Av Madeleine - 22 januari 2012 23:38


Klockan är snart 00, jag och Johanna har precis startat en film, mean girls 2, dock saknar den undertext, men det är fixat nu, så bra..  Har alltså min bästis här, hon skall nana här inatt och det gör också Cordy, så har två natt gäster:) Skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards