Madizzel

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Madeleine - 11 januari 2012 22:30

Heej alla underbara läsare, hur har ni det där ute?

Tänkte blogga imorse men jag mådde likadant imorse som jag gjorde igår kväll, var helt slut. 

Hatar morgonen, har så ont i fotleder,knäleder och handleder. Ibland kan jag få ligga svin länge innan jag kan ta mig upp ur sängen. Inte nog med det så fryser jag ALLTID massor, klär på mig som bara den bara för att slippa frysa men ändå så fryser jag hur mycket som helst, vet inte vad jag skall göra åt skiten.. 


Idag jobbade jag öppning, skulle jobbat 8-16 men blev 8-14, ett gött pass, tänkte att när jag kom hem skulle jag minsann till gymmet och sen bara slappa.. Chiii och fikon, fick jag för det, mamma ville ha med mig till akuten, hon skulle röntka sin arm som hon absolute var så tvugen att trilla på i måndags, KLANT. Efter ca tv och en halv timma på akuten kom vi äntligen därifrån. Ingen större skada på mamma som tur var. Vi drog till maxi jag tänkte handla smink och lite annat smått och gott. Smink är dyrt och det är fan inte smart att spara så man måste handla ALLT på samma gång. Men nu var det iaf gjort, passade på att köpa lite nya borstar också:) 


Nu skall jag snart sova, tänkte äta kvällsmat men orkar inte, så hoppar rätt i bingen istället. Imorgon blir det jobb igen, nu mellan 12-20, får väl se om jag stannar så länge eller om jag kommer hem tidigare beror på försäljningen. Onödigt att stå där om man inte behös och om man bara drar pengar och inte får in några. Men ni skall veta att jag har full rätt att stanna mina timmar ut, ingen som kan bestämma det så att säga. Men jag känner att jag vill ställa upp för max så jag kan fortsätta vara anställd hos dem då jag verkligen trivs där!!


Idag gjorde jag iordning en fin sminkhylla i mitt badrumsskåp :D, bidde svin snyggt, köpt ett glas som jag har mina sminkborstar i, och just nu även kajal och mascara och sånt men har bestämt mig att köpa ett eget glas till mascaran och det så kommer det bara bli ännu bättre. 


Hoppas ni får sova gott inatt!!

Puss och Kram!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards