Madizzel

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Ett dygn

Av Madeleine - 14 juni 2011 10:29

Nu är det ett dygn kvar tills vi åker. Jag är otoligt nervös, illa till mods men ändå så förväntas full. Skall bli svin kul att komma iväg. Men jag kommer sakna mina två älskade hundar något så enromt<3

Min lilla Ricoh och min älskade Shandy, ni betydet mest för mig i hela världen och jag lovar efter denna veckan skall jag ägna hela min sommar åt att spendera tid med er. För ni är mitt allt och jag älskar er. Men som tur är har jag min underbara vän Moa med mig och vi gråter ihop varje kväll ;) Skall ta med mig filmer och vi skall hitta på massor av kul så vi verkligen inte kommer tänka på våra goa vovvar som är här hemma och har det fantastiskt istället för att åka 90 mil i en varm bil ihop med sina jobbiga ägare ;)

Idag skall jag bränna skivor, spåra Shandy, packa det sista, tvätta bilen och byta till djuren här hemma. Som tur bytte jag till kaninerna så det är skönt att ha det avklarat. 


Jag ligger fortfarande i min säng och myser med mina hundar, så skall snart upp och hoppa, börja med mina sysslor och bli klar så jag hinner till lydnaden ikväll!


På tal om inget alls så kom mitt paket från hm igår. 

 

Dock var kjolen lite stor så får skicka efter en i mindre stl :), sen var dräckten super duper stor och den finns inte i mindre stl så jag fick 25% rabatt på den, så blev rätt nöjd ändå.

Och på kvällen kom:

ÄLSKAR DEN<3, så jävla myspys:)

Ne nu skall jag börja stäcka på mig och gå upp!!

Ha en kanon dag Puss och Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 25 januari 2012 12:53

Nu ville jag bara meddela att jag börjat blogga på ett nytt ställe.    Hoppas ni alla vill följa med mig dit!! Det kommer bli fler inlägg och mycket mer bilder. Detta för att jag kan blogga från mobilen väldigt smidigt!! http://madeleinespang...

Av Madeleine - 24 januari 2012 10:53

Hahah vet inte hur många gånger jag skrivit om detta inlägget. Vill mest bara skrika åt denna helvetes bloggplats. Jag har liksom varit medlem här i snart två år men jag fattar inte varför jag inte bara byter. Stör mig något så enormt på att dem säge...

Av Madeleine - 24 januari 2012 01:18

Ibland hamnar jag i sådana där stunder då jag sitter och tänker, planerar och helt plötsligt så sprang klockan all världens väg:O, helt stört.. Avslutade iaf kvällen med en promenad med Moa och sen tog vi oss lite tee och satt och myste. Över till mi...

Av Madeleine - 23 januari 2012 10:53

Det är alltid så kul att betala fakturor, hahah nu är det gjort iaf. Passade på medans Johanna ligger och kollar på våra bästa år;P, Yippiiieee va kul de är, NOT... När de slutat skall vi äta frukost och sen ta oss en proemnix till kaninerna, där ska...

Av Madeleine - 22 januari 2012 23:38


Klockan är snart 00, jag och Johanna har precis startat en film, mean girls 2, dock saknar den undertext, men det är fixat nu, så bra..  Har alltså min bästis här, hon skall nana här inatt och det gör också Cordy, så har två natt gäster:) Skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards