Madizzel

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Madeleine - 16 augusti 2011 22:51

Första dagen är nu klar.


Hur var min första dag på jobbet?

Jag kom dit blev diputdelare!

Jag fick göra iordning dipperna och sen dela ut dem till folk, på en bricka i serveringen. Helt okej. Mycket gående. Lite trött i benen nu ja. 

Min rygg känner ofta av sånt här med men den blir bättre när jag sovit eller suttit en stund. Den måste rent av vila ett tag.. 


MADDE ÄR NU TRÖTT!!

Jag är helt slut verkligen, har inte krafter till något just nu. Värmer min värmedyna i micron sen skall jag mysa ner mig i min säng med mina underbara hundar. Och imon skall jag få sova till klockan 10. Det är jag värd efter allt slit idag :)


Imorgon blir de gymmet, massa hundträning och sen blir de hundklubben på kvällen om nu inte jobbet ringer men de tror jag inte dem gör!!


När jag kom hem hade jag fått post. Inte utav vem som helst utan av dansforum. GUUUUD va jag längtar efter att dansa. Vill verkligen börja igen. Funderar på att börja i Jazz, de ligger mig närmast hjärtat och jag är nog rätt mycket jazz!!


Nana gott mina underbaringar :)

Puss och Kram 

Av Madeleine - 16 augusti 2011 13:16

Nu är det ca 40 min kvar tills jag skall gå till tåget. Jag är rent ut sagt skit nervös!!

Men allt kommer att gå bra, jag vill mest bara att de skall gå två månader och sen år vi inne i allt och man slipper känna sig ivägen och rädd :/ Men vi har externer på plats som skall hjälpa oss till max, på MAX ;P haha va rolig jag var nu. 


Sakstövning med hundarna stod på schemat idag. 


Ricoh: Gick som en klocka. Denna lilla skithund kan nog fan bli bra på allt. För han anstränger sig verkligen till tusen. Han gick jätte bra. Sände in han några gånger då han fick titta dock såg han inte så han fick fortfarande söka. Sen höll jag för ögonen några gånger och han sökte jätte fint då med :) grym liten kille jag är ägare av :D


Shandy: Var lekfull som attan så hon tog bollen och sprang sin väg. Gjorde de några gånger och sen var hon trött. Aja alla har vi lite annorlunda dagar, kan ju inte göra annat än skratta åt henne!!


Cordy: Var lika ointresserad som vanligt. Sakstövning är nog inte hennes grej. Får se om jag hinner med rapport i höst isf så tror jag det kan vara hennes grej!!


Neee leta fram kläder packa ner skor och göra klart de sista innan jag skall dra mig till tåget! Ha en fin dag allihopa! 

Av Madeleine - 16 augusti 2011 11:08

Hejsan allihopa!!

Hur har ni det där ute?

Jag har det bra, har träningsvärk till tusen. 

Är trött, även idag beslöt jag mig för att gå upp i tid vilket var vid 9. 

Äte frukost ut och gå och nu skall jag duscha. 


Idag är det jobb 16-21. Får åka redan vid 14, eftersom jag inte förstår något utav den där schema hemsidan och sen står de inte hur jag skall jobba. Så får åka in tidigare och fixa detta. Kommer iaf in nu efter helpdesks hjälp :P


Idag skulle jag tränat sakstövning får se om jag hinner med det. Tror de kan bli lite tajt men som sagt får se de kanske hinns med de också=)


Men ni får ha en underbar dag!

Puss och Kram


Ovido - Quiz & Flashcards