Madizzel

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Gokväll!

Av Madeleine - 13 november 2011 21:51

Söndagkväll, jag har jobbat klart min helg på 23h, jag är trött och lederna gör ont som bara den. Ligger redan i sängen och skall snart sova i hopp om att mina stackars leder mår bättre imorgon. Fattar inte att knän,fotleder och nacken kan göra så ont, funderar på vad det kan vara, men bäst är la att inte veta, då blir nog allt bara värre. Imorgon är det Måndag, det är en ny vecka, nya utmaningar, nya mål och lite allt möjligt nytt. Jag har planer för hela min vecka redan, så underbart att veta när man skall lägga sig, när man skall upp, ja jag är en planerad männsika och älskar att ha allt planerat!! Mitt mål denna veckan är att varje natt mellan sön-fre få minst 8timmars sömn, detta för att framför allt hjälpa mina leder till tusen. Behöver egentilgen typ  6/7 för att orka men tänkte ge min kropp en timma till då det blir endel träning denna veckan också.. 


Lite kort hur min vecka kommer utspela sig då. 

Måndag:

Går upp vid 6, går ut och går min morgonpromenad, sen drar jag och jobbar på dagiset mellan 9-11. Efter jobbet blir de gymmet, städa hos pappa och sen kanske det blir lite mys med min bästaste kompis om hon inte jobbar och på kvällen blir de grundkurs för Eva med Ricoh, längtar som fan till grundkursen!!


Tisdag: 

Går upp vid kanske 10, tänkte sova ut iaf. Ända bestämda denna dag är en lång promenix med vovvarna, kanske runt Orraholmen, vill iaf gå i skogen så dem kan springa av sig lite. Och så blir det gymmet. Även ledig för att kunna träffa bästaste Johanna här om hon inte jobbar :D


Onsdag: 

Går upp vid sju, drar till gymmet så jag är där när dem öppnar vid 7.15, sen äre hem duscha och sånt annat nödvändigt, innan jag drar och jobbar 12-20. Efter jobbet blir det en långpromenad med mina vovvsingar. 


Torsdag:

Ser identisk ut som Onsdagen. Ingen skillnad alls faktiskt. 


Fredag:

Upp vid kanske 8, minns ej vad jag skrev. Skall iaf hinna med en morgonpromenad innan jag åker och jobbar ett kort pass på 11-14. Efter jobbet så hoppas jag min älskling kommer hit och om han gör det så skall jag ägna hela resten av fredagen åt han. 


Där har ni min vecka, vi fortsätter med jobb på lördagen mellan 12-20 och på söndagen är det avslutning på agilityn mellan 11-13 och sen rapporten 13-15, efter det blir det tomteparad med klubben i vedum. Fullspäckad vecka exakt som jag älskar det!!


Saknar min älskling sååå mycket så det gör ont i mitt hjärta. Hoppas du vet att du är min drömpris Billy<3


Nu skall jag krama om mina vackra hundar och ge mig själv en ordentlig natts sömn!!


Puss och Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 25 januari 2012 12:53

Nu ville jag bara meddela att jag börjat blogga på ett nytt ställe.    Hoppas ni alla vill följa med mig dit!! Det kommer bli fler inlägg och mycket mer bilder. Detta för att jag kan blogga från mobilen väldigt smidigt!! http://madeleinespang...

Av Madeleine - 24 januari 2012 10:53

Hahah vet inte hur många gånger jag skrivit om detta inlägget. Vill mest bara skrika åt denna helvetes bloggplats. Jag har liksom varit medlem här i snart två år men jag fattar inte varför jag inte bara byter. Stör mig något så enormt på att dem säge...

Av Madeleine - 24 januari 2012 01:18

Ibland hamnar jag i sådana där stunder då jag sitter och tänker, planerar och helt plötsligt så sprang klockan all världens väg:O, helt stört.. Avslutade iaf kvällen med en promenad med Moa och sen tog vi oss lite tee och satt och myste. Över till mi...

Av Madeleine - 23 januari 2012 10:53

Det är alltid så kul att betala fakturor, hahah nu är det gjort iaf. Passade på medans Johanna ligger och kollar på våra bästa år;P, Yippiiieee va kul de är, NOT... När de slutat skall vi äta frukost och sen ta oss en proemnix till kaninerna, där ska...

Av Madeleine - 22 januari 2012 23:38


Klockan är snart 00, jag och Johanna har precis startat en film, mean girls 2, dock saknar den undertext, men det är fixat nu, så bra..  Har alltså min bästis här, hon skall nana här inatt och det gör också Cordy, så har två natt gäster:) Skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards