Madizzel

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Hur har dagen på jobbet varit?

Av Madeleine - 17 november 2011 22:41

Joo lika flummig och underbar svarar jag på den frågan. Hahha guuud så många kul skratt man hinner med på 8 timmar. Fan älskar mina arbetskompisar något så enormt :), idag har jag stått i kök och varit drive back typ. Backat driven när de behövts typ, vilket inte alls var ofta, men de blev någon gång då och då. Mot kvällen blev jag som vanligt övertrött som fan, och då kommer den riktigta helt störda jag fram, blev anfallen av kött, skrek som ett litet barn innan jag fattade vad det var. Krok kastade dressing på mig(av misstag), jag kastade bacon på Victor, ja vi gjorde massa konstiga saker, men guuud va vi skrattat. Trivs så bra på mitt jobb så det är nog ingen som förstår hur ledsen jag skulle bli om jag förlorade det. 


Imorgon blir det bara ett kort pass, rätt nice fkt, 11-14, mamma och faster skall komma och käka på max så får skjuss hem, troligtvis kommer även Johanna med dem och då skall hon få smaka på en perfekt lyxshake :P... Måste förövrigt berätta om massa som hände i driven idag.


Händelse ett:

Det kom en tjej i driven, hon lät rätt bestämde vilket brukar innebära ett mål INGET MER. Så jag tänkte jag står kvar i köket och kämpar där medans jag tog beställningen, men jävlar va mycket hon skulle ha. Började med ett trippel mål med cola, sen kom de två maxboxar med cheesburgare med fanta och fanta ex, sen fortsatte de med ett orginalmål med fanta, friscomål med cola och sist en stor chillichees och en liten mozza.. Trodde aldrig beställningen skulle ta slut, men tillslut var hon klar och då skulle jag komma ihåg allt det där och inte nog med det jag var själv i köket så kunde inte lämna så fick stå där och vänta tills beccis stod vid driveluckan. 


Händelse två:

Kommer en kille i driven som skulle ha ett orginalmål med liten chokladmilkschake vilket inte gör nån skillnad på priset men jag lyckades få han att köpa en lyxschake istället 1-0 till Madde :D


Händelse tre:

Också en suuuper lång beställning maxbox hit maxbox dit, orginalmål och så avslutar hon med friscomål, jag hade redan gjort en frisco för mycket så blev as glad för att hon tog frisco, sen ångrade hon sig och inte ville ha friscon, då sa jag att den är redan klar så den tar ingen extra tid och då ville hon ha den igen ;)


Hhaha ja de händer mycket kul på mitt jobb, Jocke kom på besök och jag gjorde hans mat med kärlek, han fick tom ett hjärta på sitt warp ;)


Nee nu ringde Billy, så jag skall avsluta härr


Nana gottit alla söööta!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 25 januari 2012 12:53

Nu ville jag bara meddela att jag börjat blogga på ett nytt ställe.    Hoppas ni alla vill följa med mig dit!! Det kommer bli fler inlägg och mycket mer bilder. Detta för att jag kan blogga från mobilen väldigt smidigt!! http://madeleinespang...

Av Madeleine - 24 januari 2012 10:53

Hahah vet inte hur många gånger jag skrivit om detta inlägget. Vill mest bara skrika åt denna helvetes bloggplats. Jag har liksom varit medlem här i snart två år men jag fattar inte varför jag inte bara byter. Stör mig något så enormt på att dem säge...

Av Madeleine - 24 januari 2012 01:18

Ibland hamnar jag i sådana där stunder då jag sitter och tänker, planerar och helt plötsligt så sprang klockan all världens väg:O, helt stört.. Avslutade iaf kvällen med en promenad med Moa och sen tog vi oss lite tee och satt och myste. Över till mi...

Av Madeleine - 23 januari 2012 10:53

Det är alltid så kul att betala fakturor, hahah nu är det gjort iaf. Passade på medans Johanna ligger och kollar på våra bästa år;P, Yippiiieee va kul de är, NOT... När de slutat skall vi äta frukost och sen ta oss en proemnix till kaninerna, där ska...

Av Madeleine - 22 januari 2012 23:38


Klockan är snart 00, jag och Johanna har precis startat en film, mean girls 2, dock saknar den undertext, men det är fixat nu, så bra..  Har alltså min bästis här, hon skall nana här inatt och det gör också Cordy, så har två natt gäster:) Skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards