Madizzel

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Madeleine - 5 december 2011 14:24

Ligger i soffan, mätt och belåten, nu skall jag vila lite kanske få mig lite sömn så jag orkar jobba på inatt. Var ute på en låååång promenad med hundarna. Var ute i en timma och vi njöt alla tre av den goa kylan och snön som låg på marken. Hoppas det kommer mer och ligger kvar. Det är ju bara 19 dagar kvar till julafton :) 


Jag vill köpa julklappar i mängder, men vad skall man ge alla, vad ger ni era nära och kära, eller eran partner vad ger ni han/hon??


Tittade precis på schemat och jag har fått schema för hela december :), känns skönt :)


Blir goa pengar i januari :D


Nee dags att vila

Puss och Kram

Av Madeleine - 5 december 2011 09:22

När man har så mycket annat att göra?

Billy har varit här hela helgen, han åkte imorse, han har hjälpt mig otroligt mycket. Det sista vi gjorde igår var att sätta upp hyllor. Så nu är det ännu finare i min lägenhet, tänk att man på bara några dagar kan komma iordning såhär. Dock är det väldigt tomt just nu, saknar min pojke något enormt. Men men det är bara att sträcka på sig och tänka på annat. Klart man blir deppig om man tänker på samma sak hela tiden. Jag har iaf fått köpt mig en UNDERBAR soffa, guud vad jag älskar den. Myys som bara den, blir nog en tupplur i den sen innan jag åker till jobbet. Idag jobbar jag stäning på max, 17-02, min andra stängning på vardag någonsin. Det skall bli nice, sen skall man hem och sova i en tom säng. Ricoh är hos mamma och Shandy är hos Moa. Känner att de kommer bli förjävla kallt:P mina hundar värmer mig i sängen<3


Nee upp och äta lite frukost, sen ut på en morgonpromenix i snön :)


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards