Madizzel

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Madeleine - 21 december 2011 23:37

Nu skall jag sova, är verkligen super trött. Men haft en kul dag på jobbet som vanligt :)


Imorgon ringer klockan 8.30, tänke jag skulle få sova lite längre och skippa promenaden. Är förjävla trött i benen idag!!


men dags att somna i min nybäddade säng och inte nog med det så är jag nyduschad med :D


Nattii

Av Madeleine - 21 december 2011 08:29

Nu var morgonpromenaden avklarad. Så enormt skönt att komma in igen. Äta frukost, vilket ifs bara består av yoghurt.


Jag är idag suuuper trött även om jag fått sovit 8,5timmar, dock vem är inte trött denna tiden på dygnet:P


Idag jobbar jag 12-21, det är ett långt pass och jag har två till denna veckan. Men det är chill. Ikväll blir det hem sova och sen upp samma tid och jobba imorgon och på fredag med. Sen är det julafton, det är bara tre dagar kvar nu :)


Håller på att försöka kolla vilka jag jobbar med idag, men våran schema sida vill inte samarbeta med mig. Nu verkar det funka skall vi se vilka jag möter där idag :D 


Ni får ha en fin dag alla sööta!!


Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards