Madizzel

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Madeleine - 9 december 2011 15:26

 


Sallad, kyckling, coscos, paprika, gurka och chillisås blandat med creme fraiche. Blev riktigt mummsigt. Skall ta mig några knäckebröd också :) till maten blev det julmust och mina små söta julnissar står och lyser så fint:)

Av Madeleine - 9 december 2011 14:14

Idag känner jag verkligen inte för att gå ut och gå, inte i detta pissväder. Ricoh ville inte ens gå ut och kissa imorse. Hade han fått bestämma hade han gått på låda hela vintern för att slippa gå ut. Eller nja inte vintern, för snön gillade han men regn är ingen favvorit.


Jag har iaf diskat en stor jävla disk, damsugat hela lägenheten och tagit bort köksmattan som jag inte ville ha under bordet. Dock blev det väldigt tomt så får hitta en ny att ha under bordet ändå :) Får leta runt lite, funderar på någon svart och vit så det inte blir för mycket svart på golvet :)


Lite slappande till innan jag skall laga mat, idag blir de kyckling med bulgur och sallad:)


Puss och Kram

Av Madeleine - 9 december 2011 13:02

Riktig mysmorgon, vaknade halv tio och kramade om mina vovvar lite extra mycket medans vi såg på lyxfällan. Sen gick vi ut på en mycket kort promenad, Ricoh hatar regn, pch varför regnar det dessutom i DECEMBER?? Nu har jag tryckt i mig en gigantisk frukost och myser framför tven, det började precis ett dåligt programm så skall nog gå fram och byta till något på datorn istället. 


Har tänt massa ljus och inte dragit upp persiennerna då jag helst inte vill se vädret räcker med att höra skiten. 


Jag vill ha julafton det är bara 15 dagar kvar, ååå längtar så. Kommer bli bästa julen någonsin!!! 


Ne nu måste jag se på något roligare :)


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards