Madizzel

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Madeleine - 6 december 2011 23:39

Det är 18 dagar till julafton, eller snart är det bara 17, älskar julen det är så mysigt, och ser fram emot att julpynta ordentligt i min lägenhet. Inatt kom jag hem vid 02.40, tog mig ca 45 min att köra hem, kröp fram på vägen typ. Hem la mig i sängen kunde inte somna så glodde på tv och till sist så däckade jag gott. Sov i ca 6 timmar sen var jag uppe och drog runt igen, till Moa tog en kopp tee, hem till mamma äta mat, se på film, dricka glögg och bara myssa, sen ut och gå med Moa för att sedan vara hemma igen och klockan var långt efter 21. Haha dagen har gått super fort, dem gör oftast de när man är ledig. 


Sorry att det inte blivit så mycket bloggande men sitter mer vid tven än datorn nu för tiden. Skall försöka skärpa mig. Fattar fortfarande inte vart appen till bloggplatsen håller hus?, någon som vet??


Nu måste jag sova, imorgon skall jag upp tidigt och ge mig ut på roliga äventyr :)


Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards