Madizzel

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Madeleine - 20 december 2011 22:53

Nu skall jag nana efter en lååång dag med massa vettigt gjort. Jag skulle som vanligt sovit för en halv timma sedan men kan inte slita mig från vissa saker här i livet. Så nu måste jag somna bums så att jag får sovit några timmar inatt. Imorgon ringer klockan 7,30 det blir en morgon promenad innan jag beger mig mot jobbet!!


Nana sött alla gulliga läsare!


Godiset blev JÄTTE GOTT:D


Dagens fråga, skulle ni fortsätta följa min blogg om jag bytte till blogg.se??


Puss och kram

Av Madeleine - 20 december 2011 17:50

Såå nu är vi hemma från falköping, fick köpt lite julklappar till, denna gången till lilla MOA :D


Köpte mig även tyngder till fotlederna och en fin ljuslyckta:)


Nu skall tillaga massa julgodis, knäck,puffkola,marknadsnougat,tre olika sorters kolor!! Vi skall dricka glögg och lyssna på julmusik, en suuuper mysig kväll helt enkelt!


Fick sluta vid två idag så akut sprang till tåget då de gick ett 14.01 och jag sprang från max vid 13.54 Jävlr va trött jag blev och helt slut.. Imorgon fick jag en ny tid så får jobba mellan 12-21 istället för 16-21 :) Vår chef Johanna är sjuker!


Nee nu skall vi börja med glöggen!!


Puss och Kram

Av Madeleine - 20 december 2011 08:40

Det är fyra dagar kvar tills julafton :) längtar något så enormt, kommer bli den bästa någonsin! Snön ligger så vit och kall därute, dock är jag medveten om att den lätt kan försvinna fram till jul. Men vi får väl se, jag hoppas på att den ligger kvar iaf :)


Nu sitter jag och äter en stor tallrik yoghurt, är verkligen inte sugen på frukost och då passar yoghurt super duper bra. Nu skall jag fixa iordning mig och sedan gå hem till mor och lämna vovvarna för att sen åka och jobba 11-16, ett kort och bekvämligt pass :D


Nee jag kanske borde sätta fart istället för att sitta och slappa. Ha en toppen galoppen dag så hörs vi senare!!


Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards