Madizzel

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Madeleine - 14 december 2011 23:51

Idag har det verkligen varit en mys dag och jag har slappat till tusen. Tvättat lite kläder och handdukar, riktig nöjd med vad jag åstakommit idag. Tänkte dratt till gymmet men kan ju typ bara köra benmaskiner eller förbränning och då kan jag ju lika gärna ut och gå en sväng istället. Får bli gymmet när jag blivit frisk istället. När lilla handen orkar. 


Har ni någonsin tänkt på hur mycket ni använder tummen och pekfingret ihop? det är det ända jag tänker på nu för tiden. Försöker använda dem på vänster handen hela tiden men misslyckas gång på gång. As kasst :( Imorgon skall jag äta våfflor till frukost hos mamma :), så grymt sugen på våfflor så det får det blir imorgon. Sen tar jag 16 tåget till alingsås, personalmöte med avslut med bowling på stures, men jag kan ju inte bowla men vill ju vara med och träffa alla och ha roligt :)


Sov sött ikväll!!


Puss och Kram

Av Madeleine - 14 december 2011 12:03

Ja vad är blogga?

Hahah har verkligen inte hunnit med det över huvudtaget. Haft så mycket annat att göra. Eller göra, jag har jobbat och sovit typ :P


Igår var jag ledig, satt hos Moa stor del av dagen och på kvällen kom Johanna, mamma och lillebror hit=) Vi käkade gott och såg på tomten är far till alla barnen. 


Idag skulle jag öppnat ihop med Cissi, gick la inte allt för bra eftersom jag imorse satte brödkniven i handen. Mellan tummen och pekfingret. Så farbror doktorn sa att jag skulle vara hemma veckan ut. Har as ont, tatt en starkare värktablett nu hoppas smärtan ger sig lite grann. 


Nu skall jag och min lillebror mysa vidare framför mysteriet på greveholm =)

Ovido - Quiz & Flashcards