Madizzel

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Madeleine - 8 december 2011 23:28

Det är 16 dagar kvar tills jul och utanför regnar det, YIPPIE, eller inte, vill ju ha massa snö, vart är snön? har den glömt av att de är december?


Fått gjort allt jag skulle idag iaf, började med en promenad till kaninerna sen hem och vända för att dra till gymmet, hem till far och städa. Hämta bilen åka och handla kaninmat, duscha, äta och sen baka pepparkakor, massa blev det och efteråt var jag inte sugen på en ända:P, inte nu heller.


Jag sitter och dricker tee glor lite på datorn och på tven går sex and the city. 


Blev att jag jobbar stäning imorgon mer, nu blir det fyra stäningar på rad istället :P, gooa pengar, men måste få sova endel. Minst 6-8 timmars sömn, per sovtillfälle, eller vad fan man säger:P


Nee nu skall jag glo vidare och sen traska mot sängs. 


Nana sött!!


Puss och kram

Av Madeleine - 8 december 2011 11:32

Fick en såå söt kommentar av Emma här på bloggen, då blev jag glad<3


Igår var jag hos mamma hela kvällen, vi gjorde julgodis och peppakaksdeg. Skall göra mer godis idag och fortsätta med våra pepparkakor. Men innan dess skall jag handla kaninmat, gå till gymmet. 


Många frågar hur det är att bo själv, och just nu skall jag vara ärlig och säga att det är extremt tomt, ensamt och som Moa sa man känner sig helt övergiven av allt och alla. Nu vet jag att jag inte är övergiven men det känns fortfarande så. Men det blir väl bättre hoppas jag. 


Idag skall jag ladda som fan inför lör,sön,mån, jag skall jobba stäning alla dagarna, och har ont i magen pga detta. Jag måste lära mig att sova "dagtid". Kan inte gå upp 11 om jag somnat 5-6 typ. GÅR INTE. I helgen måste jag verklgien träna till tusen på detta. Fixar jag det så kommer allt gå bra. Men är såå rädd att jag inte kommer kunna sova. Men jag skall fixa det, likadant som jag skall fixa att bo hemifrån. Jag fixar allt det vet jag!!


Ne dags att börja röra på sig. Har endel att göra. 

Kanske ta en promenad med Moa och Emma ikväll, vad tycker ni mina älsklingar?


Puss och Kram


Ovido - Quiz & Flashcards