Madizzel

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Madeleine - 15 december 2011 14:39

Jag och klockan funkar aldrig ihop, vi har aldrig gjort och jag tror aldrig vi kommer göra de. Jag var helt inställd på att ta 15.08 tåget, precis innan jag skulle började jag fundera på varför skall jag ta de när de går tåge 15.58, 16.02 och 16.10, alla är framme innan 16.30 Det är som att jag inte kan tänka alls:P


Aja nu fick jag ju en timmas slappande, dock kan jag ju ändå bara sitta då både hår och smink är fixat :P


Kan nog bli en kul kväll, personalmöte och sen bowling, dock skall jag och Bettan bara sitta och vara almänt stöd för alla andra och hejja på dem ;)


Puss och Kram



Av Madeleine - 15 december 2011 10:38

9 Dagar kvar till jul, idag skall jag julpynta, eller jag skall försöka få med mig lite tomtar och sånt från mamma och se om jag lyckas ställa upp något här hemma. Är supper duper trött, sovit 7 timmar, men min ide om att vända tillbaka dygnet går fan inte speciellt bra. Så dum är jag. Ikväll är jag väl hemma runt 00 och då skall jag lägga mig med en gång för att få mitt dygn att bli normalt igen. 


På lördag blir de handla julklappar, jag har nog aldrig varit såhär sen emd julklapparna. Mycket ovanligt burkar vara klar jätte tidigt. Men iår är jag seegast :P


Nu skall jag ta bilen mot mor och äta våfflor och myysa:)


Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards