Madizzel

Alla inlägg under december 2011

Av Madeleine - 5 december 2011 09:22

När man har så mycket annat att göra?

Billy har varit här hela helgen, han åkte imorse, han har hjälpt mig otroligt mycket. Det sista vi gjorde igår var att sätta upp hyllor. Så nu är det ännu finare i min lägenhet, tänk att man på bara några dagar kan komma iordning såhär. Dock är det väldigt tomt just nu, saknar min pojke något enormt. Men men det är bara att sträcka på sig och tänka på annat. Klart man blir deppig om man tänker på samma sak hela tiden. Jag har iaf fått köpt mig en UNDERBAR soffa, guud vad jag älskar den. Myys som bara den, blir nog en tupplur i den sen innan jag åker till jobbet. Idag jobbar jag stäning på max, 17-02, min andra stängning på vardag någonsin. Det skall bli nice, sen skall man hem och sova i en tom säng. Ricoh är hos mamma och Shandy är hos Moa. Känner att de kommer bli förjävla kallt:P mina hundar värmer mig i sängen<3


Nee upp och äta lite frukost, sen ut på en morgonpromenix i snön :)


Puss och kram

Av Madeleine - 3 december 2011 09:23

Igår fortsatte vi med flytten, min underbara morbror kom hem till mig vid åtta och sen var det igång, vi flyttade resterande saker i mitt rum. När vi var klara med det, så satte morbror upp gardinstänger, Nina strök gardiner och jag fixade med endel kläder. Idag skall det fortsättas med att fixa med det där lilla sista som behövs sen börjar det faktiskt leda mot sitt slut. Vi skall nog även inhandla en soffa idag :) Jag tror jag kommer stomtrivas när allt är fixat!!


Nu skall jag se på Moas framträdande i idol och sen gå upp och fortsätta med allt viktigt :)


Puss och Kram

Av Madeleine - 1 december 2011 23:43

Två lass drog vi bort igår, duktiga som fan var vi :), idag blev det ett lass, och imorgon är det ett lass med släpkärran kvar, sen är ALLT flyttat. Idag har vi även fått ordning på endel i lägenheten, mamma har diskat så¨nu har vi fått upp saker i skåpen och sånt :) även byggt ihop säng, soffbord, tvbänk och hallmöbel. 


Jag är riktigt trött nu, skall snart sova. Imorgon skall jag skriva ner mina hyllor och så skall vi flytta allt som finns kvar i mitt rum. Gardinstänger+gardiner skall upp, kläder skall in i sin rätta plats, hyllor skall skruvas upp, 


Nee sova lite nu natti!!

Puss och Kram

Ovido - Quiz & Flashcards